El Pont d'Octubre ha provocat un important repunt de casos positius al Departament de Salut de Gandia amb 48 casos nous en tres dies.
Concretament divendres 16 se'n van produir 17 nous positius per proves PCR. Mentre que dissabte 17 van ser 13 els positius, i ahir diumenge 18 positius nous.
Pel que fa a l'Hospital Francesc de Borja dissabte hi havia dues persones a l'UCI però una va eixir ahir diumenge i per tant resta la mateixa i altres 8 pacients en planta, en la Sala Covid 19 del centre hospitalari.
L'Hospital de Gandia ha rebut 8.000 tests d'antígens i comencen a fer-se amb aquest mètode. A Atenció Primària a finals de setmana perquè abans s'ha de formar als sanitaris. És una prova sobretot per a persones que porten ja 4 ó 5 dies amb símptomes i ajudarà molt en pediatria, quan els xiquets van en febra.
TNS
Gandia
Notícies Institucionals